1. Hľadanie vína

Víno môžete vyhľadať dvoma jednoduchými spôsobmi. Pokiaľ presne viete, čo hľadáte, použite priame vyhľadávanie v strede stránky vyššie, alebo využite ako pomôcku filtrovanie, kde môžete zobraziť vína podľa hľadanej farby, druhu, krajinu, oblasti, výrobcu, ročníka, alebo odrody.  

2. Pridanie tovaru do košíka

Následne si produkt jedným kliknutím na ikonku pridáte do košíka. Tovar sa vám uloží do košíka, ktorý nájdete vpravo hore.

3. Objednanie tovaru

Tovar z košíka objednáte opäť dvoma spôsobmi – rýchlou objednávkou, kedy zadáte len údaje pre doručenie, alebo sa zaregistrujete a zapojíte sa tak do VinotékaPalatinusClubu a využijete všetky výhody registrovaného zákazníka.  

4. Odoslanie objednávky

Následne stačí vyplniť údaje v objednávke a objednávku odoslať. O ostatné sa postaráme za Vás.

Otázky a odpovede

Prečo sa mám registrovať?

Registráciou získate prístup do zákazníckej zóny. Tam nájdete prehľad Vašich objednávok, faktúr a dodacích listov.

Naozaj sa nemusím registrovať, aby som mohol nakupovať?

Registrácia nie je povinná a nakupovať na www.vinoteka.palatinus.sk sa dá aj bez registrácie. Prichádzate však o výhody registrovaných zákazníkov. Ako napríklad o prehľad o Vašich predchádzajúcich objednávkach.

Ako sa prihlásiť?

Prihlásiť sa môžete vo vrchnej lište e-shopu. Prihlásenie je možné aj po výbere želaných produktov v samotnom košíku. Takže sa nemusíte obťažovať prihlasovaním pred samotným nákupom. Ak ste zabudli heslo, môžete využiť funkciu Zabudol som heslo, ktorá Vám ho zašle obratom e-mailom.

Ako rýchlo objednať bez registrácie?

Pre najrýchlejšie a najjednoduchšie objednanie vína sme pre Vás pripravili aj možnosť objednania tovaru bez registrácie. V takom prípade stačí vyplniť len základné údaje pre doručenie tovaru a odoslať.

Ako si vybrať tovar?

V ľavej časti stránky sa nachádza filter s rôznymi kritériami pre výber vína. Môžete zadať jedno alebo viac kritérií a takto postupne zužovať (filtrovať) svoj výber. Po kliknutí na tlačidlo „Zruš filter” sa výber zobrazovaných vín vráti do pôvodného stavu – na hlavnú stránku. Vy tak môžete začať s novým výberom.  Vína môžete vyberať aj fulltextovo zadaním kľúčového slova – v hornej časti stránky.

V prípade ak objednávate viac kusov než je aktuálne na sklade, systém Vám umožní vytvoriť objednávku. Následne budete našim pracovníkom e-mailom alebo telefonicky informovaný o dostupnosti a aktuálnej cene uvedeného výrobku. Môžete sa rozhodnúť pre okamžité doručenie tovaru, ktorý je na sklade, alebo počkať s doručením kým bude k dispozícii všetok Vami objednaný tovar.

Ako funguje nákupný košík?

Pri každom produkte sa nachádza políčko na zadanie počtu fliaš, ktoré chcete vložiť do košíka. Napíšte teda číslo zodpovedajúce počtu fliaš, ktoré si prajete a kliknite na ikonku nákupného košíka. Tento tovar v danom počte bude pridaný do Vášho košíka. Nákupný košík nájdete v pravom hornom rohu stránky. Po kliknutí na nákupný košík vidíte prehľad objednaných produktov. Kliknutím na Prejsť k objednávke sa dostanete do prehľadu Vami vybraných produktov vo Vašom košíku. Tu môžete zmeniť počet kusov, odstrániť produkt z košíka, uplatniť zľavový kupón, alebo samozrejme prejsť k samotnej objednávke produktov z vášho košíka.

Ako vytvoriť objednávku?

    Ak nie ste registrovaný, môžete sa pred prvou objednávkou zaregistrovať.

    Ak nie ste registrovaný a nechcete strácať čas registráciou, môžete využiť našu rýchlu objednávku na jeden klik. Pri tomto type objednávky Vám tovar bude doručený kuriérom s platbou v hotovosti.

  Ak ste registrovaný, stačí v nákupnom košíku zvoliť Prihlásiť sa.

Po úspešnom prihlásení zvoľte Vytvoriť objednávku. Tu si môžete vybrať spôsob doručenia a platby. Nasledujte Kontrola objednávky, kde môžete ešte naposledy skontrolovať správnosť všetkých vašich údajov a obsahu objednávky. Ak je všetko v poriadku, kliknutím na „Záväzne objednávam” bude objednávka záväzná. Po správnom uzavretí objednávky príde do Vašej e-mailovej schránky správa s potvrdením.

Ako mi doručíte tovar?

Môžete si vybrať z nasledujúcich možností:

Osobný odber v našej predajni na Palatínovej ul. 36 v Komárne. Otváracia doba predajne je každý pracovný deň od 09:00 do 17:00 hod., v sobotu od 09:00 do 12:00 hod.  Ako sa k nám dostanete zistíte na mape. Pri osobnom odbere, samozrejme, neplatíte žiadne poštovné, bez ohľadu na spôsob platby.

   Kuriérom (Zásielkovňa) priamo až k Vám domov, alebo do Vami určeného miesta.V prípade objednávky v sume vyššej ako 100 € s DPH, máte dopravu zadarmo.

Dorucenie zásielok do Z-Pointov / Z-boxov (Zásielkovňa výdajných miest packety)

Výhodou tejto formy doručenia je, že zásielku si môžete vyzdvihnúť v čase, ktorý je pre Vás najvhodnejší, takže sa nemusíte prispôsobovať kuriérovi.

Cenník dopravy v rámci Slovenskej republiky

Hodnota objednávky vrátane DPHCena za dopravu vrátane DPHHodnota objednávky vrátane DPH
Objednávky do 49,99 €3,90 €5,90 €
Objednávky nad 50,00 € do 99,99 €2,50 €4,50 €
Objednávky nad 100€0.00 €0.00 €

Ako môžem zaplatiť?

Pri nákupe tovaru na www.vinoteka.palatinus.sk môžete platiť viacerými spôsobmi. Stačí si len vybrať:

Pri nákupe tovaru na vinoteka.palatinus.sk môžete platiť viacerými spôsobmi. Stačí si len vybrať:

Bankovým prevodom vopred na náš účet na základe predfaktúry. V takom prípade je tovar expedovaný až po úspešnom pripísaní prostriedkov na náš účet.

Dobierka prostredníctvom kuriéra  

Hotovosťou a kreditnou kartou. – pri osobnom odbere tovaru v našej predajni je možná platba v hotovosti a kreditnou kartou. V každej zásielke je priložená faktúra – daňový doklad, ktorá zároveň slúži ako záručný list.

 Reklamácia tovaru

Reklamácie musia byť uplatňované písomnou formou e-mailom na adresu: vinoteka@palatinus.sk

 Reklamačný poriadok sa riadi všeobecnými reklamačnými podmienkami. Reklamácia sa vzťahuje len na preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania. Reklamácia sa nevzťahuje na chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru.

 Môžem objednávku zrušiť alebo vrátiť dodaný tovar?

Objednávku je možné zrušiť pred jej fyzickým odoslaním z nášho skladu. Po zrealizovaní kúpno-predajnej transakcie nie je možné nákup zrušiť. Tovar je možné vrátiť v prípade, že bol dodaný iný druh tovaru, alebo v inom množstve ako ste si objednali. V takom prípade nás prosím kontaktujte e-mailom na adresu: vinoteka@palatinus.sk

O stave objednávky bude kupujúci informovaný:

Zákazník dostane spätnú väzbu e-mailom na overenie objednávky a informovanie o priebehu jeho objednávky.

Na základe preddefinovaných stavov objednávky budú zákazníkovi upovedomené všetky požadované informácie.